sov gott!

Idag blev det lite shopping i stan :) blev lite smycken på glitter - en ring, ett par örhänge och ett armband (som jag kom på är tillräckligt långt att ha som ett litet coolt skärp i midjan, det är ett sånt man snurrar en miljon varv runt handleden hehe), sen bytte ett par skor jag köpt till ett par andra så bara är sååå fina :) lagom höga också så jag kan gå normalt i dom, hehe. Sen köpte jag även en brosch/hårklämma-blomma, hehe måste få in våren lite kände jag när det var så kallt ute ;)

Men nu ska jag sova och ladda inför första dagen på den 2veckor långa praktiken :)

ska även drömma mig bort till myskvällar med mina malmö-töser. miss you so much :) men ses i helgen :D woho <3

Natti natti!
 
Jag just nu. blomman i håret också ;)
blev en svartvit bild för såg så blek ut XD hehe, nattinatt

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad fin du är Nelly! Tihi!

2010-04-06 @ 08:19:19
URL: http://jomer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0