torsdag

Imorse runt 6 så började det inte bra. Hade basgrupp, vilket jag inte trodde att jag hade, såg det igår kl 11 på kvällen. Så har inte gjort några förberedelser till det eller så. Så när jag vaknade så kände jag mig inte alls motiverad att gå dit, och handledaren skulle inte vara där ändå så sket i det :) Och jag har väl typ halvt bestämt mig vad jag ska göra med skolan, så detta är ju egentligen jätte meningslöst :P

Ikväll ska vi till Magnus pappa, han är i sin stuga någonstans här omkring :P Så vi ska ha lite grillnings-premiär ikväll också, ska bli riktigt mysigt! Sen ska vi sova där också.

Nu innan vi ska åka dit ska vi träna och lite så :) nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0