Hallå hallå

Ja, varför jag inte skrivit på de senaste dagarna är för att jag legat med maginfluensa. Men nu är det bra! Ska till och med äta riktigt mat idag, hehe. Har levt på mariekex och avslagen sockerdricka de senaste dagarna. Men nu är jag pigg och glad för jag ska till Malmööööö imorgon :) Kommer hem rätt sent men ska ta och mysa med mamma och Dan lite på kvällen, och Molla!!! min kissemisse :) den tjocka katten behöver nog lite nelly mys :) hihi. Sen på fredag har jag "mamma-dotter-dag" med mammsen :) Vi ska gå i stan och shoppa lite, får se om man hittar nått fint :) Sen på kvällen ska jag mysa med mina underbara vänner:) muuums <3

Nu ska jag... ehm, ja.. ligga i soffan och kolla på tv kanske :P inget annat att göra, så himla tråkigt att vara hemma. Men ska nog gå till konsum sen och handla nått bra att äta :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0