tisdag

Nu är jag i linköping igen. Eller ja jag kom ju hem igår. Idag har jag varit på vårdcentralen, men fick jag väl inte ut så mycket av tycker jag. Sen när jag kom hem så somna jag direkt, var så himla trött :P haha. Nu tar jag det bara lugnt. Kl 4 är det ju top model ^^ hehe. Va ny säsong igår också, för tjejer under 170 cm, missa man ju med 8 cm, hehe. Nä men det verkade kul, så får vi se hur det går :)
Ikväll är det ju inget desperate housewifes, blir så ledsen, dom kan ju inte bara skita i det liksom ;) Men cougar town kommer iaf, det är så himla roligt!  Men innan dess ska jag till gymmet, inte varit där på 2 veckor nu. Så ska bli riktigt skönt att träna faktiskt. Fast har dock ont i ryggen som fan så får ta det lite lugnt :)

Hörs sen!
 
Lilla mamma och jag på hennes bröllop förra året :) love you<3

Och sen börja vi dansa, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0